Who am I?


Hallo iedereen!

Ik ben Kaylee Harteel, 18 jaar oud. Ik woon in het rustige Oudenburg samen met mijn ouders. Ik studeer sociaal werk aan Vives te Kortrijk en zit momenteel in mijn eerste jaar. Sociaal werk was voor mij de enige en de beste keuze, want ik ben heel sociaal en geƫngageerd. Wat ik vooral wil in mijn job is dat ik een verschil kan maken voor mensen die het niet zelf kunnen of niet durven.

Met mijn middelbare school heb ik twee keer de kans gekregen om naar Afrika te gaan. We hebben daar verschillende acties begonnen die nu nog steeds doorlopen. Het gevoel dat je daar iets op poten kunt stellen en de mensen helpen is onbeschrijfelijk. Het geeft je zo'n goed gevoel!

Vele hobby's heb ik niet dus kan ik daar niet veel over schrijven. Wel heb ik een grote passie voor reizen. Ik ben niet echt poƫtisch aangelegd, dus het schrijven van deze blogs zullen moeilijk worden.

Ik maak deze blog voor het vak Hedendaagse spanning. Zelf wil ik ook meedelen hoe ik deze coronatijden beleef. Het zijn bizarre tijden voor iedereen en iedereen beleefd dit op een andere manier.

Hoe reageerde ik toen  ik voor het eerst van COVID-19 hoorde?

Toen er voor het eerst sprake was van COVID-19 hechtte ik daar eigenlijk geen belang aan. Het ging het ene oor in en het andere weer uit. Ik dacht: "Het zal zoiets zijn net zoals Ebola, waar ook iedereen zo bang van was. Het is maar een griepje." Ik vond dat iedereen zich maar zorgen voor niets aan het maken was. Bij deze neem ik graag mijn woorden terug!

Wat denk ik er nu van?

Zoals ik al zei neem ik graag mijn woorden terug. Het is erg dat er zoveel mensen door dit virus gestorven zijn. Toen ik voor het eerst de Italiaanse beelden zag van in het ziekenhuis, dacht ik dit is menens! Het is niet zomaar een griepje. Zelf ben ik niet bang van Corona, maar wel dat er iemand van mijn familie het zou krijgen en hierdoor zou sterven. 

Hoe beleef ik deze corona tijden?

De eerste weken gingen redelijk goed. Ik zorgde dat ik mee was met de lessen en stortte mij hiermee volledig op het schoolwerk. Maar vanaf deze week krijg ik het steeds moeilijker. Ik voel dat ik met mezelf geen blijf kan, het gevoel dat je uit je vel kan springen. Ook ben ik zeer bezorgd over de examens. 


Hierbij sluit ik graag af. 
Stay safe and stay at home! 

Groetjes Kaylee...


Extra informatie achtergrond 




Reacties

  1. Hey Kaylee!

    Wat een toffe post, super leuk dat je werkt met links in je tekst.
    Kijk uit naar je volgende posts

    Groetjes
    Schania

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts